Heeft u behoefte aan facilitaire adviezen in een nieuwe aanpak?

Het stellen van vragen en het ontvangen van antwoorden wordt met behulp van ICT steeds gemakkelijker. In Google, behalve met het intypen van een woord, geeft met het intypen van een complete vraag al duizenden reacties waarvan er zeker een paar als bijvangst nuttig zijn. Ook de nieuwe ‘operating systems’ op uw smart ‘phone’, zoals SIRI met het welkom ‘hoe kan ik u helpen’, biedt grenzeloze mogelijkheden. ICT is blijvend in de Beta fase gelet op de steeds weer nieuwe toepassingen en het toenemen van het gebruiksgemak. De gebruiker is ook vaak nog in de Beta fase, onbekend met de talloze nieuwe toepassingen. Facilityadvies.nl is één van de nieuwe toepassingen die gebruikers zullen ontdekken. Deze toepassing geeft geen duizenden aan een vraag gerelateerde informatie, maar een platform waarin een vraag gestructureerd kan worden geplaatst in de zekerheid dat het antwoord die informatie geeft waar u mee verder kunt. Het zal wennen zijn om geen bezoek afspraken meer te hoeven maken met adviseurs om uw facilitaire vragen onder te brengen. Met het inschakelen van het digitale vraag – match – oplossing protocol van facilityadvies.nl wordt ook tijd, dus geld, en milieu gespaard. Kijk voor meer informatie over facility advies op www.facilityadvies.nl .

Advertenties
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: