Het enige echte probleem dat je zou moeten aanpakken!

Ik heb dit artikel al een keer in het Engels geschreven. Wat maakt het uit. Woorden zijn niet anders dan symbolen van symbolen. Dus wat betekent het eigenlijk allemaal. Lachen om die gouverneur van een zuidelijke staat in de Verenigde Staten. Een medewerker vroeg hem of de bijbel ook niet in het Spaans zou moeten worden vertaald vanwege het grote aandeel Spaans sprekende inwoners in de staat. Nagedacht zei deze gouverneur dat als Engels voldoende was voor Jezus het ook voor hem voldoende was.

Oké, Laat ik me even voorstellen. In één van mijn gedroomde incarnaties die we leven noemen kreeg ik de naam Joost. Geboren rond 1811. De familie werd vervolgd door mijn zoon Willem in 1857, door zijn zoon Marinus in 1892 en via zijn zoon Cees in 1924. Johan is in 1947 gearriveerd en hij gelooft nog steeds dat hij in een lichaam leeft. Ik noem hem Junior Junior.

Ik weet weinig van LinkedIn, laat staan ​​Facebook, maar ik weet dat Junior Junior zich in deze virtuele werelden manifesteert. Een virtuele wereld begrijp ik, vanwege de omstandigheid dat ik mezelf in een bewustzijn ervaar tussen gedroomde incarnaties. Is dit de hemel? Nou niet echt, er moet meer werk worden gedaan om die allesomvattende staat van Liefde, ofwel Kennis te bereiken.

Ik hou van Junior Junior, zoals ik ook heb geleerd om van ieder levende entiteit te houden. Ik adviseer hem over spirituele zaken en triviale zaken, waarbij de laatste uitsluitend naar buiten geprojecteerde illusies zijn. We maken een hoop lol. Ik hoop dat jij ook veel plezier hebt! Als je geen plezier hebt is het alleen maar omdat je een besluit hebt genomen om niet om gelukkig te zijn. Als je denkt dat dit een te frivool statement is, laat het gaan.

Ik zeg niet dat Junior Junior zich altijd in een gelukkige situatie bevindt. Hij heeft nog steeds mensen in zijn omgeving waar hij niet van houdt, beoordeelt hen als dom, of verdenkt hen van grootheidswaanzin en van veel andere narigheid. De kwestie voor hem is echter dat hij weet dat het beoordelen van anderen betekent over zichzelf oordelen, want er is maar één Zoon van God, zelfs als het lijkt dat Hij zich heeft gesplitst in miljarden gescheiden levens.

Denk niet dat ik alle antwoorden heb, laat staan dat ik over die allesomvattende Kennis beschik, Het is gewoon dat ik Junior Junior eraan herinner om zijn problemen aan HS (Heilige Geest) te bieden en Zijn antwoord te ontvangen. Simpel. Het is zeker simpel vergeleken met de onvoorstelbare ingewikkelde wereld die we met z’n allen bij elkaar hebben bedacht en naar buiten hebben geprojecteerd.

Over de triviale zaken, ja ik moet hem eraan te herinneren dat deze lijken te gebeuren maar ook hier geldt dat het alleen de door hemzelf naar buiten geprojecteerde gedachten zijn van zijn denkgeest. Het is een ego ding. De wereld werd gemaakt door het ego. De wereld is een effect, geen oorzaak. Vanwege het feit dat de wereld een effect is, kun je die niet veranderen. De oorzaak ligt in de denkgeest, daar kun je een verandering maken door te beslissen anders naar de wereld te kijken.

Junior Junior doet zijn vergeving lessen, niet elk moment en zelfs niet elke dag, maar hij leert. Dat is een voordeel. Het is de snelste manier om de invloed van het ego te beperken en uiteindelijk, in dit of in een volgend gedroomd leven, om zich ervan te ontdoen.

Jezus zegt dat het enige verschil tussen jou en Hem is dat je een ego hebt. Dat betekent dat Hij heeft geen beperkingen kent in de Communicatie en in Creëren. Waar wij vertrouwen op onze eigen projecties die we vervolgens waarnemen en op basis hiervan beoordelen, heeft hij Kennis. U wilt weten hoe Hij dit voor elkaar kreeg? Velen van ons willen dit niet weten, geïnstrueerd door onze ego’s zelf, dat erkent dat de antwoorden een bedreiging voor zijn voortbestaan vormen. Het ego is echter niets meer dan een paar gedachten over jezelf waar je waarde en geloof aan hebt toegekend. Dit is het enige echte probleem dat je zou moeten aanpakken!

Ga je dat doen? Onwaarschijnlijk! Maar wat je zou kunnen overwegen is het lezen, of beter het bestuderen van, een Cursus in Wonderen. Mogelijk ga je uiteindelijk inzien dat dit een gezond advies is.

Dat is het.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Geef een reactie

